RSS

နာရီတစ္လုံး ရွိခဲ့ဖူးပါသည္ . . .

က်မမွာ နာရီတစ္လုံး ရွိခဲ့ဖူးပါသည္။

နာရီ စပတ္တတ္စ အရြယ္မွစ ပတ္လာခဲ့ေသာ နာရီေပါင္းမ်ားစြာမွာ ပုံစံေရာ အမ်ဳိးအစားပါ စုံလင္ေနသည္။
ေစ်းႏွဳန္းအသင့္တင့္ နာရီမ်ားႏွင့္ ရင္းႏွီးလာခဲ့ေသာ က်မ၏သက္တမ္းမွာ အေတာ္ပင္ၾကာခဲ့ၿပီ။
က်မ၏ အက်င့္မွာ ပုံမွန္အားျဖင့္ လက္ပတ္နာရီအပို မထားတတ္ဘဲ တစ္လုံးပ်က္သြားမွ တစ္လုံး၀ယ္ပတ္တတ္သည္။
အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ တစ္ခါတစ္ရံ က်မမွာ ပိုေနေသာလက္ပတ္နာရီရွိေနပါက ထိုနာရီသြားေနေသာ
နာရီလက္တံ စကၠန္႕ မိနစ္တံမ်ားကို ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ အေသအလဲ ႏွေျမွာေနတတ္သည္။ သူ႕ဟာသူသြားေနေသာ လက္တံမ်ားျဖစ္ၿပီး
က်မအတြက္ နစ္နာဆုံးရွဳံးမွဳ တစ္စုံတစ္ရာ မရွိဟု ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ဆုံးမထားႏုိင္ရင္လဲ ခဏသာျဖစ္ၿပီး ဘယ္လိုမွ လက္ပတ္နာရီအပိုတစ္ခု ေဆာင္ထားလုိ႔မရပါ။

အရြယ္ေလးရလာေတာ့ တစ္ခ်ဳိ႕သူငယ္ခ်င္းမ်ား နာရီအမ်ဳိးမ်ဳိးကို အ၀တ္အစားႏွင့္ အခ်ိန္အခါၾကည့္ၿပီး ပတ္ၾက . . လွၾကတာကို အားက်မိေသာေၾကာင့္
နာရီအပို၀ယ္ထားလုိက္မိလွ်င္ က်မရဲ့ ဟိုဆိုက္ကိုေၾကာင့္ မပတ္ျဖစ္ေသာ နာရီကို အားနာ လက္တံမ်ားသြားေနၾကသည္ကို ႏွေျမွာႏွင့္ ေနာက္ဆုံးေတာ့
က်မမွာ ပုံမွန္ပတ္တဲ့ နာရီတစ္လုံးထဲႏွင့္သာ အေဖာ္ျပဳေနထုိင္ရေလေတာ့သည္။

ထုိအခ်ိန္မ်ားထဲမွ နာရီပ်က္သြားေသာအခ်ိန္တစ္ခုတြင္ က်မသူငယ္ခ်င္းက လမ္းေလွ်ာက္ရင္း နာရီတစ္လုံးေကာက္ရလာသည္။
နာရီက ေရႊေရာင္ မိန္းမပတ္နာရီေလးျဖစ္ၿပီး ေကာက္ရသည့္အခ်ိန္တြင္ပင္ အေတာ္ေလး ေဟာင္းေနၿပီ။
က်မတစ္သက္တာတြင္ ေရႊေရာင္နာရီကို မႀကိဳက္ေသာေၾကာင့္ တစ္ခါမွ ၀ယ္မပတ္ဖူးပါ။ ၀င္းလက္ ၀င္းလက္ႏွင့္ ေနရခက္မည္ဟု ေတြးမိေသာေၾကာင့္ရယ္
က်မရဲ့ အသားေရာင္ႏွင့္ ေရႊေရာင္နာရီႏွင့္ မလုိက္ဟု ထင္မိေသာေၾကာင့္ရယ္ ျဖစ္ပါသည္။ သို႕ေသာ္ သူငယ္ခ်င္းေကာက္ရလာေသာ နာရီေလးကိုမူ ျမင္ျမင္ခ်င္း
က်မႏွင့္ရင္းႏွီးသလိုခံစားရၿပီး ခဏပတ္ၾကည့္ရင္း ဒါက်မရဲ့ နာရီေလးဟုပင္ ထင္ျမင္လာမိသည္။ နာရီမွာ ေကာက္ရလာေသာနာရီျဖစ္သည့္ျပင္ ေဟာင္းလဲေဟာင္းေနျခင္း
ေရႊေရာင္ကို က်မလိုပဲ က်မသူငယ္ခ်င္းမ်ားမႀကိဳက္ၾကျခင္းေၾကာင့္ ထိုနာရီကို က်မပတ္မည္ဟု ေျပာေသာအခါ အလြယ္တကူေပးလိုက္ၾကသည္။
နာရီေလးမွာ က်မလက္ထဲမွာ ခဏခဏ စက္ရပ္ရပ္သြားေသာေၾကာင့္ ျပင္ဆုိင္မၾကာခဏ ပို႕ရတတ္သည္။

ခါတိုင္းနာရီမ်ားဆိုလွ်င္ စိတ္မရွည္တတ္ေသာက်မ  ပ်က္သြားသည္ႏွင့္ အသစ္တစ္လုံး၀ယ္ပတ္ၿပီး နာရီအေဟာင္းကို ေမ့ေမ့ေပ်ာက္ေပ်ာက္ျဖစ္သြားတတ္သည္။
ဒီနာရီေလးကိုမူ ဘယ္လိုပ်က္ပ်က္ မရရေအာင္ျပင္ရင္း နာရီေလး က်မလက္မွာ အခ်ိန္ၾကာၾကာရွိေနျခင္းကို ေက်နပ္ေနမိသည္။
ဟိုအရင္ဆိုလွ်င္ ျဖစ္ကတတ္ဆန္းေနတတ္ေသာ က်မရဲ့နာရီမ်ားအားလုံး ေရစိုခံမ်ားျဖစ္ၾကၿပီး ေရခ်ဳိးျခင္း မ်က္ႏွာသစ္ျခင္း စေသာ ေရထိရသည့္အခ်ိန္တိုင္း
ဘယ္ေတာ့မွ မခၽြတ္တတ္။ မခၽြတ္ရေအာင္လဲ အပ်င္းႀကီးေသာ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္သိေသာေၾကာင့္ ေရစိုခံပဲ၀ယ္ျဖစ္သည္။
သို႔ေသာ္ သိၾကသည့္အတိုင္း က်မ၏ နာရီေလးမွာ ဒီအတိုင္းေနရင္းပင္ ဖြတ္ခ်က္ဖြတ္ခ်က္ ပ်က္လွသည့္အျပင္ မိုးရြာထဲေလွ်ာက္သြားၿပီး မိုးနံ႕ေလးမ်ားရလိုက္လွ်င္
ေရေငြ႕ရိုက္ၿပီး ရပ္သြားလုိက္ ေနပူေတာ့မွ ျပန္သြားလိုက္ႏွင့္မို႕ မိုးသံေရသံၾကားလွ်င္ က်မမွာမ်က္လုံးျပဴးေနရၿပီ။ မိုးရြာလွ်င္ ရပ္သြားလုိက္ ေနပူလွ်င္ျပန္သြားလိုက္ႏွင့္
သူ႕ဟာသူေတာ့ ဟုတ္ေနေသးေတာ့သည္။ တစ္ခါတစ္ေလေတာ့ ေရေငြ႕ထိတာမ်ားလွ်င္ သူ႕ဖာသာျပန္မႏိုးတတ္ ျပင္ဆုိင္ပို႔ၿပီးႏိွဳးရတတ္ေသးသည္။
ေရခ်ဳိးလွ်င္ မ်က္ႏွာသစ္လွ်င္ မီးဖိုေခ်ာင္၀င္လို႔ လက္ေရစိုမည္ဆိုလွ်င္ နာရီေလးကိုခၽြတ္ခၽြတ္ထားရသည္ကလဲ က်မရဲ့ ပုံမွန္အလုပ္တစ္ခုအျဖစ္ တုိးလာေတာ့သည္။
ဒီလိုႏွင့္ က်မဆီ နာရီေလးေရာက္တာ ၃ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ ၄ ႏွစ္နီးပါးရွိေတာ့မည္ထင္ပါသည္။

မနက္အိပ္ရာႏိုးသည္ႏွင့္ နာရီေလးေကာက္ၾကည့္ မ်က္ႏွာဘယ္ႏွမိနစ္သစ္မယ္ ေရခ်ဳိးခန္းအိမ္သာ ဘယ္ႏွမိနစ္၀င္မယ္။ က်မ ဘယ္ေလာက္ အခ်ိန္ရတယ္ဟု
ကုိယ့္ဖာသာ အခ်ိန္တြက္ရာတြင္လဲ က်မ၏နာရီေလးကို တၾကည့္ၾကည့္။ ရုံးသြားဖို႔ လမ္းထြက္လာရင္း ကားမွတ္တိုင္မွာ ဘတ္စ္ကားေစာင့္ျခင္း . . ဘတ္စ္ကားေပၚတြင္
က်မ ေနာက္က်ၿပီလား . . အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္မ်ား လိုဦးမလဲဟု စိတ္ပူရာမွာလဲ နာရီေလးကို မၾကည့္ရမေနႏိုင္။ တစ္ေန႔တာရဲ့ အခ်ိန္ဇယားထဲတြင္ ဘာေလးပဲလုပ္လုပ္
နာရီၾကည့္တတ္ေသာ အက်င့္လဲ ဘယ္လိုကဘယ္လိုရလာသည္မသိ။ ဘာမွလုပ္မေနရင္ေတာင္ နာရီေလးကို ငုံ႕ငုံ႕ၾကည့္ေနတတ္ေသးသည္။ ေအာင္ျမင္ေပ်ာ္ရႊင္မွဳ
တစ္ခုခုရွိလွ်င္လဲ က်မ၏နာရီေလးက က်မႏွင့္အတူ ေပ်ာ္ရႊင္ေနၿပီး စိတ္ပ်က္အားငယ္စရာမ်ားႀကဳံလွ်င္လဲ နာရီေလးက ဒိုင္ခြက္ေသးေသး လက္တံေလးမ်ားျဖင့္ က်မကို
အားေပးၿပဳံးျပေနတတ္သည္ဟု ခံစားရပါသည္။

တစ္ေန႕က ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ခ်ိန္းထားေသာေၾကာင့္ ေရခ်ဳိးရန္ နာရီေလးကို ခၽြတ္ခဲ့သည္။ ေရခ်ဳိးခန္းမွ ျပန္ထြက္လာေတာ့ ေမ့တတ္ေသာ နေမာ္နမဲ့ႏုိင္လွေသာ
က်မအက်င့္အတုိင္း နာရီေလးကို ဘယ္ေနရာတင္ထားခဲ့မိမွန္း စဥ္းစားမရေတာ့။ အခ်ိန္လဲ ေနာက္က်ေနေသာေၾကာင့္ ျပန္လာမွရွာမည္ဟု ေတြးကာ သူငယ္ခ်င္းေတြဆီ
ထြက္လာခဲ့သည္။ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ စကားေျပာေနခ်ိန္မ်ားတြင္လဲ သတိေမ့ၿပီး ဘယ္ဖက္လက္ေကာက္၀တ္ကို ငုံ႕ငုံ႕ၾကည့္ေနမိသည္။ အျပင္မွ ျပန္လာေတာ့ က်မနာရီေလးကို
ထားတတ္ေသာေနရာမ်ားအႏွံ႕ လုိက္ရွာရေတာ့သည္။ ေရမခ်ဳိးခင္ ဘယ္ေနရာကထြက္တယ္ ဘယ္လိုခၽြတ္လိုက္တယ္ ထိ စဥ္းစား၍ရေသာ္လည္း ဘယ္ေနရာတင္လုိက္တယ္
ကိုမူ ဘယ္လိုမွ စဥ္းစားမရေတာ့။ က်မ၏နာရီေလး ေပ်ာက္သြားေလၿပီ။ နာရီေလးေပ်ာက္သြားၿပီး ၄ ရက္ရွိၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း က်မစိတ္ထဲတြင္ က်မ၏ပစၥည္းမ်ားၾကားတြင္
နာရီေလးရွိေနသည္ဟု ထင္ကာ က်မ၏ေနရာေလးကို ေမႊေႏွာက္ရွာေဖြေနသည္မွာလဲ ခဏခဏျဖစ္သည္။ တစ္ခါရွာၿပီးသြားလွ်င္ နာရီေလး ဒီေနရာမ်ားတြင္ မရွိေနဟု
က်မလက္ခံသြားေသာ္လည္း အေတာ္ၾကာျပန္လွ်င္ က်မနာရီေလး ဒီေနရာမွာရွိေနသည္ဆိုၿပီး ေတြးမိျပန္ရင္း ထပ္ဖြရွာျပန္ရင္းျဖင့္  မေတြ႕ႏိုင္ေသာ ဒီေနရာမွာပင္ ေတြ႕မည္ဟု
စိတ္စြဲကာ ရွာ၍မေမာႏုိင္ျဖစ္ေနမိေတာ့သည္။

ယခုေတာ့ နာရီမရွိလွ်င္ မေနတတ္ေသာက်မအတြက္ နာရီတစ္လုံး၀ယ္ရမည္ကို စဥ္းစားမိေသာ္လည္း က်မနာရီေလး ျပန္ရမည္ဟု စိတ္စြဲကာ အသစ္မ၀ယ္ျဖစ္ေသးပါ။
ဘယ္သြားသြား ဘာလုပ္လုပ္ ဘယ္ဖက္လက္ေကာက္၀တ္ကို မ်က္လုံးေ၀့ၾကည့္ရင္း ျမင္ေနက် ေရႊေရာင္ေဖ်ာ့ အစင္းေၾကာင္းေသးေသးေလးမ်ားႏွင့္ နာရီေလးကို
ျပင္းျပင္းျပျပလြမ္းဆြတ္ရင္း တစ္ရက္မွာ အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေယာင္ခ်ာခ်ာျဖစ္ရသည္။ နား နားကုိ လက္ေရာက္ျဖစ္တုိင္း ၾကားေနက် ခ်က္ခ်က္ ျမည္သံေလးႏွင့္ ႏွဳတ္ဆက္တတ္ေသာ
က်မ၏ခ်စ္စရာ နာရီေလးႏွင့္ေ၀းခဲ့ၿပီ။ က်မရင္ထဲတြင္ စူးနစ္စြာ၀င္ေရာက္ အေဖာ္ျပဳေပးခဲ့ေသာ က်မ၏နာရီေလးေနရာတြင္ ဘယ္လိုနာရီမ်ဳိးကို အစားထိုးလွ်င္မ်ား အဆင္ေျပမလဲ ။
တစ္ပုံစံထဲ အသစ္တစ္လုံး၀ယ္ရေကာင္းမလားႏွင့္ နာရီဆုိင္မ်ားကို လိုက္ၾကည့္ျဖစ္ေသာ္လည္း က်မခ်စ္ခင္ေသာ နာရီေဟာင္းေလးကိုသာ စိတ္ထဲမွ မေဖ်ာက္ႏိုင္ဘဲ ျပန္ျပန္လာခဲ့ရသည္။
ၿပီးေတာ့ အသစ္၀ယ္လုိက္လွ်င္လဲ က်မ၏နာရီေဟာင္းေလးေလာက္ နာရီအသစ္ကို မခ်စ္ခင္ႏုိင္ဟုေတြးမိေသာေၾကာင့္ အသစ္ကိုအားနာရင္း က်မစိတ္ကို ျပင္ဆင္ဖို႔ႀကိဳးစားရပါသည္။
သို႔ေသာ္ အလုပ္သြား အလုပ္ျပန္မွအစ နာရီမပါဘဲ ဘာတစ္ခုမွ မလုပ္ႏုိင္ေသာ က်မအတြက္ နာရီအသစ္တစ္လုံးကိုေတာ့ အေဟာင္းေလးကိုလြမ္းရင္း
မ၀ယ္မျဖစ္၀ယ္ရေတာ့မည္ျဖစ္ပါသည္။  ေဟာ . . ခဏေနမုိးလင္းေတာ့မည္။ ထားတတ္ေသာေနရာမ်ားတြင္
က်မနာရီေလးမ်ားရွိေနမလား ခါတိုင္းရွာရင္း က်မပဲမ်က္စိရွန္းေနသလား ေသခ်ာေအာင္ က်မေနရာေလးကို ထပ္ၿပီးေမႊေႏွာက္ဦးမွ ျဖစ္ပါမည္။       ။


ခေရငယ္ (၅.၃.၂၀၁၁)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

ေျပာခဲ့ပါ . . တစ္ခုခုေပါ့